Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. reflectie
>
ahmas
>
a. reflectieleer
Content
VETO
A. Reflectie
A. Reflectieleer
Inleiding
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.5.1 Subject
1.5.1.1 Prive-domein
1.5.1.2 Zakelijk domein
1.5.2 Object
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Randvoorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Cogn.aandacht
2.1.1.1 Refl.soorten
2.1.1.1.1 Bewustwording
2.1.1.2 Refl.niveaus
2.1.1.3 Refl.stijl
2.1.1.4 Refl. handelen
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.3 Kwantiteit
2.1.4 Doelen
2.1.5 Kaders
2.1.6 Reflectieve posities
2.1.6.1 Denker
2.1.7 Hulpmiddelen
2.1.7.1 Logica
2.1.7.2 Kunst
2.1.7.2.1 Betekenis
2.1.8 Voorwaarden
2.2 Modellen
2.2.1 Design Thinking
2.2.1 Spiraalmodel
2.2.1.1 Design abductie
2.3 Theorieen
2.3.1 Interactietheorie
2.3.2 OHRE
3. Levensloop
3.1 Ontwikkeling
4. Historie
5. Contrasten
6. Bronnen
x.2.1.1.3 Zelfreflectie
x.2.1.1.3 Zelfsturing
x.2.1.1.4 Fenomeen
z.2.1.1.1 Begrijpen
z.2.1.1.2 Leren
B. Methode
C. Onderzoeker
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
VETO
Voorbeelden
positie.kwf.psy
Hermeneutische.fenomenologie