Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > a. reflectie > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

A. Reflectie

  • A. Reflectieleer
  • B. Methode
  • C. Onderzoeker
  • D. Ervaringsdesk.
  • E. Studiemodules
  • A. Reflectieleer
    • 1. Uitgangspunten
    • 1.1 Belangen
    • 1.2 Context
    • 1.2.1 Contextuele kennis
    • 1.2.2 Pers.waarden
    • 1.3 Cultuur
    • 1.4 Perspectief
    • 1.5 Positie
    • 1.5.1 Subject
    • 1.5.1.1 Prive-domein
    • 1.5.1.2 Zakelijk domein
    • 1.5.2 Object
    • 1.6 Succescriteria
    • 1.7 Wederkerigheid
    • 1.8 Interactiviteit
    • 1.9 Randvoorwaarden
    • 2. Ordenen
    • 2.1 Begrippen
    • 2.1.1 Cogn.aandacht
    • 2.1.1.1 Refl.soorten
    • 2.1.1.1.1 Bewustwording
    • 2.1.1.2 Refl.niveaus
    • 2.1.1.3 Refl.stijl
    • 2.1.1.4 Refl. handelen
    • 2.1.2 Kwaliteiten
    • 2.1.2.1 Functionaliteit
    • 2.1.3 Kwantiteit
    • 2.1.4 Doelen
    • 2.1.5 Kaders
    • 2.1.6 Reflectieve posities
    • 2.1.6.1 Denker
    • 2.1.7 Hulpmiddelen
    • 2.1.7.1 Logica
    • 2.1.7.2 Kunst
    • 2.1.7.2.1 Betekenis
    • 2.1.8 Voorwaarden
    • 2.2 Modellen
    • 2.2.1 Design Thinking
    • 2.2.1 Spiraalmodel
    • 2.2.1.1 Design abductie
    • 2.3 Theorieen
    • 2.3.1 Interactietheorie
    • 2.3.2 OHRE
    • 3. Levensloop
    • 3.1 Ontwikkeling
    • 4. Historie
    • 5. Contrasten
    • 6. Bronnen
    • Inleiding V
    • x.2.1.1.3 Zelfreflectie
    • x.2.1.1.3 Zelfsturing
    • x.2.1.1.4 Fenomeen
    • z.2.1.1.1 Begrijpen
    • z.2.1.1.2 Leren
  • B. Methode
    • 1. Denkwijze
    • 2. Modelleringswijze
    • 2.1 CREAM
    • 2.2 Spiraalmodel
    • 2.3 OHRE-model
    • 2.4 Denkhoeden
    • 3. Werkwijze
    • 3.1. Werkvormen
    • 3.1.1 Prof.reflectie
    • 3.1.2 Redeneren
    • 3.1.3 Moreel beraad
    • 3.1.3.1 Hoofdvraag
    • 3.1.4 Delibereren
    • 3.1.4.1 Routine
    • 3.1.5 Toetsen
    • 3.1.6 Groepsreflectie
    • 3.1.6.1 Veldonderzoek
    • 3.1.7 Begripsreflectie
    • 3.1.8 Zelfreflectie
    • 3.1.8.1 Zelfkennis
    • 3.2 Vaardigheden
    • 3.3 Technieken
    • 3.3 Technieken
    • 4. Beheerwijze
    • 4.1 Onderzoek
    • 4.1 Onderzoeksfasering
    • 4.2 Bewijsvoering
    • 4.6 Design Thinking
    • 5. Ondersteuningswijze
    • 5.1 Reflectiecycli
    • 5.2 Startvragen
    • 5.2.1 Opdrachtsvragen
    • 5.2.2 Zakelijk domein
    • 5.2.3 Prive-domein
    • 5.3 Leider
    • Inleiding methode V
  • C. Onderzoeker
    • 1. Strategisch geheel
    • 1.1 Reflectie-missie
    • 1.2 Reflectie-visie
    • 1.2.1 Standaard: GCP
    • 1.3 Reflectie-strategie
    • 1.4 Reflectie-plannen
    • 1.5 Strategische reflectie-actie
    • 2. Niveau
    • 3. Nevenrollen
    • 5. Domein
    • 5. Ken uzelve
    • 5.1 Doet (arts)
    • 6. Systemische aanpak
    • Inleiding onderzoeker
  • D. Ervaringsdesk.
    • 1. Mindmap
    • 1.1 Kennisintegratie & -differentiatie
    • 2. Contrastvideo's
    • 3. Presentatie
    • 4. Anderen
    • Inleiding
  • E. Studiemodules
    • 1. Sluiproutes
    • 5. Didactische vragen
    • Inleiding