Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. reflectie
>
ahmas
>
a. reflectieleer
>
2.1.6.1 denker
Content
A. Reflectie
A. Reflectieleer
Inleiding
1. Uitgangspunten
1.1 Belangen
1.2 Context
1.2.1 Contextuele kennis
1.2.2 Pers.waarden
1.3 Cultuur
1.4 Perspectief
1.5 Positie
1.5.1 Subject
1.5.1.1 Prive-domein
1.5.1.2 Zakelijk domein
1.5.2 Object
1.6 Succescriteria
1.7 Wederkerigheid
1.8 Interactiviteit
1.9 Randvoorwaarden
2. Ordenen
2.1 Begrippen
2.1.1 Cogn.aandacht
2.1.1.1 Refl.soorten
2.1.1.1.1 Bewustwording
2.1.1.2 Refl.niveaus
2.1.1.3 Refl.stijl
2.1.1.4 Refl. handelen
2.1.2 Kwaliteiten
2.1.2.1 Functionaliteit
2.1.3 Kwantiteit
2.1.4 Doelen
2.1.5 Kaders
2.1.6 Reflectieve posities
2.1.6.1 Denker
2.1.7 Hulpmiddelen
2.1.7.1 Logica
2.1.7.2 Kunst
2.1.7.2.1 Betekenis
2.1.8 Voorwaarden
2.2 Modellen
2.2.1 Design Thinking
2.2.1 Spiraalmodel
2.2.1.1 Design abductie
2.3 Theorieen
2.3.1 Interactietheorie
2.3.2 OHRE
3. Levensloop
3.1 Ontwikkeling
4. Historie
5. Contrasten
6. Bronnen
x.2.1.1.3 Zelfreflectie
x.2.1.1.3 Zelfsturing
x.2.1.1.4 Fenomeen
z.2.1.1.1 Begrijpen
z.2.1.1.2 Leren
B. Methode
C. Onderzoeker
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
2.1.6.1 Denker
Er is altijd iemand die reflecteert, een subject of denker.
Meer weten? Zie
Reflectieve posities